Your cart is currently empty!
Szállítási és fizetési információk
Webáruházunkban történő vásárlásnál az alábbi szállítási és fizetési módok választhatóak:
- GLS szállítás – a GLS professzionális logisztikai szolgáltatása biztosítja, a szállítás díja egységesen bruttó 1890 Ft.
- személyes átvétel – webáruházunk online felületén előzetesen leadott és kifizetett rendelések a kikészítést és a kiértesítést követően személyesen is átvehetőek. Átvételi pontunk címét és az ügyfélfogadási időpontokat itt megtalálhatod, illetve a visszaigazoláson szerepelnek.
Fizetés tekintetében:
- átutalás: az automatikusan kiküldött díjbekérő alapján banki átutalással lehetséges fizetni, majd a vételár jóváírását követően megkezdjük a rendelés feldolgozását. Szállítási kötelezettségünk a vételár maradéktalan kiegyenlítéséig nem áll fenn.
- bankkártya: Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
A GLS csomagok sikeres kézbesítése érdekében a kiszállítás várható időpontjáról előzetes tájékoztató kerül kiküldésre. Ez alapján a GLS-nél lehet kezdeményezni az átvétellel kapcsolatos bármilyen módosítást, mint például a cím vagy időpont. GLS csomagpontok esetében értesítés küldése a csomagpontra érkezést követően történik, és módosításra nincs lehetőség. Kiszállítás csakis Magyarországi címre történhet.
Rendeléseket beérkezési, illetve fizetettségi sorrendben dolgozzuk fel. Törekszünk a raktári tételek 1 munkanapos szállítására, de garanciát nem tudunk rá vállalni a feldolgozási kapacitás fizikai korlátai miatt. Ezen kívül a szállítás határideje sok egyéb rajtunk kívülálló tényezőn is múlhat, a helytelenül megadott címektől kezdve az ünnepi túlterheltségeken át egészen az időjárásig, így a szállítmányozás késedelméért anyagi felelősséget nem vállalunk.
A szállításhoz kapcsolódó mennyiségi, illetve minőségi reklamáció a csomag kézhezvételét követő 3 munkanapon belül lehetséges, kivéve a szavatossági körbe tartozó reklamációkat.
Számlázás a megrendelő által a webes felületen rögzített adatok alapján történik. Minden rendeléshez ÁFÁ-s számlát adunk (törvényi előírás), ezért fontos a szükséges adatok pontos megadása. A számla egy példánya az áruval kerül kiküldésre a megrendelő által megadott adatok alapján. A számla hiányát, vagy a számlázási adatok módosítása iránti igényt az áru kézhezvételét követő 3 munkanapon belül szükséges jelezni. Ezen túlmenően a számla ismételt elküldése, vagy a számlázási adatok módosítása bruttó 3000,- Ft-os adminisztrációs díj megfizetésének ellenében lehetséges.
Szállítmányainkra a biztosítási fedezet felső határa 100.000,-Ft. Káresemény esetén az e feletti érték megrendelő kockázata és felelőssége.